Wagon pociągu krajowego bez maszynisty jest gotowy do wyjechania na tory

Minister Uraloglu wziął udział w ceremonii dostawy bezzałogowego zestawu metra krajowego na lotnisku w Stambule, która odbyła się w Ankara Cincan. W przemówieniu podczas ceremonii Uraloğlu powiedział, że Turcja nie ma przeszkód, aby stać się producentem wartości dodanej i ma swoje miejsce na światowym rynku dzięki zaawansowanym technologicznie i unikalnie zaprojektowanym produktom.

W 2023 roku wdrożyliśmy nasze „Plany Lokalne i Krajowe”.

Stwierdzając, że we wszystkich projektach traktują priorytetowo kwestię „lokalną i krajową”, Uraloglu powiedział: „W kwietniu 2023 r. oddaliśmy do użytku nasze pierwsze „krajowe pociągi elektryczne”, wprowadziliśmy na rynek lokalny i krajowy pojazd metra bez kierowcy, wyprodukowany w 70% z lokalnych na szynach we wrześniu. A teraz rok uwieńczony otrzymaniem naszego pierwszego krajowego zestawu metra bez kierowcy, który będzie używany na liniach metra Halkalı – lotnisko w Stambule – Gayrettepe. „W 2023 r. dobrze rozpoczniemy tureckie stulecie nie tylko naszym lokalnym pojazdem TOGG, ale także naszymi lokalnymi i krajowymi autonomicznymi wagonami metra” – powiedział.

Krajowe zestawy metra będą obsługiwane na liniach metra „Halkali-Stambuł Airport” i „Kayretepe-Istanbul Airport”.

Wspominając uruchomienie metra na lotnisku w Stambule – Kayretepe, które miało nastąpić po raz pierwszy w 2023 r., Uraloglu powiedział: „Zaczęliśmy korzystać z lokalnych i krajowych systemów sygnalizacji metra. Teraz będziemy korzystać z krajowego zestawu metra bez kierowcy, który nabyliśmy na naszych liniach metra Halkal-Stambuł i Kayretepe-Stambuł. powiedział.

W pierwszym kwartale 2024 roku otworzymy także sekcję „KÂĞthane-GAYRETTEPE”

Wspominając otwarcie odcinka linii metra Lotnisko w Stambule – Gayrettepe dla mieszkańców Stambułu w obecności prezydenta Recepa Tayyipa Erdoğana, Uraloğlu zauważył, że planuje otwarcie odcinka Kağıthane – Gayrettepe w pierwszym kwartale 2020 r. . .

Zostanie oddany do użytku na odcinku „Lotnisko w Stambule-Kayasehir” przed marcem

Uraloglu powiedział, że budowa linii metra lotnisko w Stambule-Halkali postępuje pełną parą: „Zamierzamy oddać do użytku 24-kilometrowy odcinek naszej linii „Lotnisko w Stambule-Kayasehir” przed marcem 2024 roku. Z 25 autokarów metra, z których korzystamy na tych trasach, pierwsze 10 autokarów sprowadziliśmy z zagranicy ze względu na pilną potrzebę. „Pojazdy te zostały początkowo zaprojektowane z jednym kierowcą i obecnie z powodzeniem obsługują trasę między lotniskiem w Stambule-Kâğıthane”. powiedział.

READ  Minister Gospodarki i Energii Amcaoğlu dziękuje wszystkim zainteresowanym stronom, które poparły wniosek o cenę górną mięsa jagnięcego – BRTK

Wykonamy 10 działających zestawów metra zgodnych z „Driverless Signal System”

Uraloğlu powiedział: „Obecnie w zakładach, w których Was spotykamy, produkujemy kolejnych 15 zestawów po 10 autokarów, z czego 60 procent to produkcja lokalna, i cieszymy się, że otrzymamy pierwszy pociąg, który będzie dzisiaj używany w metrze na lotnisku w Stambule. Pozostałe 14 zestawów otrzymamy w 2024 roku. „Po zakończeniu procesu dostaw tych wagonów zmodernizujemy 10 obecnie eksploatowanych wagonów metra i przystosujemy je do „systemu sygnalizacji bez kierowcy” – powiedział. wydał oświadczenie.

Produkujemy silnik Metro ze spawania „rodzimego przemysłu”.

Wskazując, że dostarczony dzisiaj pierwszy pojazd wyprodukowany w 60% lokalnie, został ukończony w krótkim okresie 9 miesięcy, Uraloğlu powiedział: „W przypadku wyposażenia z 60% udziałem lokalnym w stacjach metra; Najważniejszymi elementami są silnik, pojazd i miech, ogrzewanie, wentylacja i klimatyzacja, oświetlenie oraz układ zasilania pomocniczego. Ponadto w ramach tego projektu po raz pierwszy lokalizujemy lokomotywę metra. „73 procent komponentów silnika produkujemy w przemyśle krajowym”. powiedział.

Transport z Kayretepe i Halcali na lotnisko w Stambule zajmuje 30 minut

Stwierdzając, że pojazdy autonomiczne będą miały pozytywny wpływ na środowisko i ruch uliczny, Uraloğlu powiedział: „Te pojazdy autonomiczne, które mogą pomieścić 1142 osoby i rozwijają prędkość projektową 132 km/h, będą poruszać się z prędkością 120 km. Linia metra. Dzięki tej prędkości nasze pojazdy skracają czas przejazdu z tras Kayretepe i Halkale na lotnisko w Stambule do 30 minut i znacznie zmniejszają obciążenie miejskiego ruchu drogowego. Dokonał swojej oceny.

Będzie to natychmiast monitorowane

Uraloğlu zauważył, że podjęto środki ostrożności w związku z potencjalną negatywną sytuacją pojazdów autonomicznych, mówiąc: „Wszystkie ruchy naszych pojazdów, w tym otwieranie i zamykanie drzwi, odbywają się całkowicie automatycznie i bez udziału personelu. „Pojazdy umożliwią natychmiastowe monitorowanie, udostępniając informacje centrum kontroli w całej firmie”. powiedział.

Ekrany LCD zostały zachowane dla naszych obywateli z wadą słuchu

READ  Heterodoksyjni czy ortodoksyjni... Problem kapitalistów się nie zmienił: dać tani pieniądz - gospodarka

Uraloğlu, w skrzynkach metra; Powiedział, że istnieją dźwiękowe i wizualne informacje dla pasażerów, systemy komunikacji awaryjnej, systemy kamer z obiegiem zamkniętym, specjalne strefy odprawy bagażu i strefy bezpieczne dla pasażerów niepełnosprawnych. Uraloğlu powiedział: „Wewnątrz wagonu umieszczono również specjalne ekrany LCD, aby nasi niesłyszący obywatele mogli przeczytać ogłoszenia. „Ponadto nasi pasażerowie podróżujący przez lotnisko w Stambule mogą śledzić w pojeździe informacje o lotach na lotnisku”.

Zasoby wymagają 22,6 Euro

W swoim przemówieniu Uraloğlu powiedział, że w swoich badaniach mających na celu określenie zapotrzebowania na „pojazdy systemu kolejowego” w oparciu o sektor publiczny i prywatny określili potrzeby Turcji do 2035 r., a zasoby potrzebne do efektywnego funkcjonowania wynoszą 22,6 miliarda euro.

Rozpoczęliśmy masową produkcję naszego projektu „Krajowy i lokalny autokar elektryczny”.

Uraloğlu powiedział, że w ramach pierwszego tureckiego projektu „krajowego i krajowego wagonu elektrycznego”, zwanego „Nowa Sakarya” rozwijającego prędkość 160 km/h, ukończono i oddano do użytku 2 prototypy wagonów, rozpoczęto masową produkcję i planuje się zwiększyć ich liczbę. Do 2030 roku liczba tych pociągów wyniesie 56.

Zakończono prace projektowe dla projektu „Krajowy Pakiet Elektrycznej Kolei Dużych Prędkości”.

„Planujemy zakończyć produkcję prototypu w 2024 roku” – powiedział Uraloslu, dodając, że prace projektowe nad projektem „Krajowego pakietu kolei dużych prędkości” o prędkości 225 km/h osiągnęły końcową fazę. powiedział.

„Zakończyliśmy produkcję prototypu projektu krajowej lokomotywy elektrycznej linii głównej Eskişehir 5000 i umieściliśmy ją na szynach” – powiedział Uraloslu, dodając: „Kontynuujemy prace nad produkcją prototypu pojazdu krajowego zestawu pociągów podmiejskich”. Uraloğlu powiedział: „Mając na celu wizję pociągu krajowego, opracowujemy silnik trakcyjny, przemiennik trakcji i oprogramowanie do sterowania pociągiem pod marką TÜRASAŞ we współpracy z TÜBİTAK-RUTE w ramach krajowego projektu kolei podmiejskiej i kolei dużych prędkości. „Odtąd będziemy również używać pojazdów metra z akumulatorami pierwszego rzędu wyprodukowanymi przez firmę ASPİLSAN, których lokalny poziom produkcji wynosi 51 procent”. wydał oświadczenie.

READ  Jakie obietnice złożył Erdogan w sprawie gospodarki?

Uraloğlu wraz z towarzyszącą delegacją przeprowadził inspekcję krajowego systemu metra bez kierowcy i otrzymał informacje na temat prac.